In dienstverlening is er een direct verband tussen medewerkerstevredenheid en klanttevredenheid. Daarom is het essentieel dat de drijfveren van uw medewerkers en de richting en doelen van de organisatie op elkaar afgestemd zijn. Is er een fit? 

Gek genoeg wordt de fit met de werkomgeving nauwelijks binnen de muren van de organisatie bekeken en geanalyseerd. Een medewerkerstevredenheids-onderzoek (MTO) is belangrijk maar is slechts het begin. Ik help u met een praktische aanpak waarbij de relatie tussen uw medewerkers en de organisatie  de kapstok vormt voor vertaling van strategie naar proces.

Het geeft antwoord op de vraag welke medewerkers u nodig heeft, of ze er zijn en hoe u ze krijgt. Het vormt ook een basis voor een gerichtere aanpak van teamontwikkeling en individuele coaching.  Dit vertaalt zich in betere prestaties, betere dienstverlening en meer onderscheidend vermogen van uw medewerkers. 

Naast het opzetten van een praktische aanpak en het advies kan ik u ook helpen de verandering van binnenuit tot stand te brengen. 

 

Ik ben gecertificeerd consultant van Profile Dynamics. Een analyse-instrument waarmee drijfveren van mensen in kaart gebracht en geanalyseerd kunnen worden.